Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с централното заключване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
    Добре господин китаец съгласен съм със всичко което пишете
    Ето картинката от моя E-learn:


    някъде да виждаш M40, както е на другата схема???

    Изобщо можеш ли да видиш разликата???

    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:04.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Ето картинката от моя E-learn:
      някъде да виждаш M40, както е на другата схема???
      Така е бе аз съм заблуден и не разбирам става ли
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #18


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Така е бе аз съм заблуден и не разбирам става ли
          Това, че си заблуден, аз не съм го казал. За времето откакто съм в този форум, съм разбрал това, че си разбираш от занаята.

          Аз обаче, в хода на моята 30 годишна практика съм разбрал един златен принцип:

          "Когато фактите говорят, и Боговете мълчат."


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Това, че си заблуден, аз не съм го казал. За времето откакто съм в този форум, съм разбрал това, че си разбираш от занаята.

            Аз обаче, в хода на моята 30 годишна практика съм разбрал един златен принцип:

            "Когато фактите говорят, и Боговете мълчат."
            Фактите са че не съм срещал E-learn в който да има грешка относно централното на 166, а съм ползвал поне 3 версии Фактите за теб са че не си го намерил за мен са че винаги го намирам Така че споко опитах да те насоча че търсиш на грешното място но явно си имаш твърди принципи от 30 години Със здраве и не ми се връзвай
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #21
              Аз също съм за кутийката в краката - М80 ли или там както се води. На колегата ми беше точно същото - отключва винаги, заключва когато е на кеф.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Фактите са че не съм срещал E-learn в който да има грешка относно централното на 166, а съм ползвал поне 3 версии Фактите за теб са че не си го намерил за мен са че винаги го намирам Така че споко опитах да те насоча че търсиш на грешното място но явно си имаш твърди принципи от 30 години Със здраве и не ми се връзвай
                Ни най малко не се впрягам. Напротив, този лек спор беше полезен за мен, защото вече окончателно се убедих в това, че съм попаднал на някаква кекава версия на този софтуер. Ако не вярваш на думите ми, мога да ти го пратя, за да се увериш сам в това.
                Както и да е. В спора се ражда истината.

                Бъди жив и здрав!


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Когато разбера от къде е проблема ще пиша.
                  166 2.4JTD-00г.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
                    Когато разбера от къде е проблема ще пиша.
                    Колега, информацията по въпроса е противоречива.
                    Накратко:
                    Според едната документация модулът за централното заключване се нарича M40 и се намира в багажника.
                    Според E-Learn (който аз ползвам) въпросният модул се нарича M80 и се намира зад ICS-a.

                    Кой от двата варианта е реалният, не мога да ти кажа, преди да го проверя (това ще стане утре).

                    PS: Твърде вероятно е документацията, в която е описан като M40 да касае фейслифта на 166.
                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:59.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Колега, информацията по въпроса е противоречива.
                      Накратко:
                      Според едната документация модулът за централното заключване се нарича M40 и се намира в багажника.
                      Според E-Learn (който аз ползвам) въпросният модул се нарича M80 и се намира зад ICS-a.

                      Кой от двата варианта е реалният, не мога да ти кажа, преди да го проверя (това ще стане утре).

                      PS: Твърде вероятно е документацията, в която е описан като M40 да касае фейслифта на 166.
                      Освен вероятностите които спомена отчете ли вариянта че има 166 с фабрични аларми ?
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        Освен вероятностите които спомена отчете ли вариянта че има 166 с фабрични аларми ?
                        Да, това си го помислих, но предполагам, че в зависимост от това дали има или не фабрична аларма, мястото и вида на модула за централното не би трябвало да се променя. Поне аз така бих го измислил ако бях конструктор. Но всичко е възможно. Утре ще разбера кое е вярно.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Проверих реално как стоят нещата. И така:

                          1 - Това което съм писал по темата в пост №6 отговаря на реалността.

                          2 - Въпросният модул (M 80) се намира зад ICS - а и до него се стига откъм пасажерската страна:

                          Става въпрос за жълтата пластмасова кутийка с двата конектора (сивия и червения):

                          Демонтиран М 80 изглежда така:

                          Вътре се виждат двете релета, които обръщат поляритета на моторите на бравите:

                          В зависимост от това дали се отключват или заключват вратите, е задействано едното от двете релета.

                          Ако при подаване на команда за заключване, съответното реле сработва но вратите не се заключват,трябва да се провери за студени спойки на релетата или за окислени контакти.
                          Ако при команда за заключване релето изобщо не сработва, е възможно за има прекъсване в оперативната му верига (намотката).
                          Ако и това не е - тогава търсим причина във външните условия, които трябва да са налични, за да се задейства въпросното реле. Като неизправност в тройниците (девиаторите) на предните врати.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:42.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Реших проблема, извадих жълтата кутийка тази, която е показал колегата на снимките в горния си пост. В единият край, където беше мокро изглежда от антифриза, едната спойка беше се окислила и разрушила и част от пистата прекъсната. С поялника успях да възстановя връзката. Сложих модула на мястото му и централното си проработи без проблем. Сега мисля да сложа някакво парче найлон върху тези релета, поне като капе да не е върху тях, а да се стича отстрани. Добре, че е форума, където има хора готови да помогнат. Благодаря на всички за помощта.
                            166 2.4JTD-00г.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
                              Реших проблема, извадих жълтата кутийка тази, която е показал колегата на снимките в горния си пост. В единият край, където беше мокро изглежда от антифриза, едната спойка беше се окислила и разрушила и част от пистата прекъсната. С поялника успях да възстановя връзката. Сложих модула на мястото му и централното си проработи без проблем. Сега мисля да сложа някакво парче найлон върху тези релета, поне като капе да не е върху тях, а да се стича отстрани. Добре, че е форума, където има хора готови да помогнат. Благодаря на всички за помощта.
                              Радвам се затова, че си решил проблема. Това с капенето на течност ( може и да е кондензирала по тръбите вода) в този участък си е конструктивен недостатък, дискутиран и в други теми. При мен имаше прекъснати пътечки в зелената, кутийка (на снимката се вижда между жълтата и ICS-а) и поради това не ми работеха индикаторите за мигачите на таблото. След като ги оправих, уплътних кутийката със силикон. Така, че идеята ти да сложиш нещо, което да предпазва и трите модула е много добра. Ще избегне бъдещи главоболия.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
                                Реших проблема, извадих жълтата кутийка тази, която е показал колегата на снимките в горния си пост. В единият край, където беше мокро изглежда от антифриза, едната спойка беше се окислила и разрушила и част от пистата прекъсната. С поялника успях да възстановя връзката. Сложих модула на мястото му и централното си проработи без проблем. Сега мисля да сложа някакво парче найлон върху тези релета, поне като капе да не е върху тях, а да се стича отстрани. Добре, че е форума, където има хора готови да помогнат. Благодаря на всички за помощта.
                                Поздравления за успешния ремонт! И не е зле да се ослушваш за протекъл радиатор на парното .Говоря от личен опит.Щото там май няма от какво друго да е мокро.Ама аз се убедих чак когато ми подгизна мокета под краката
                                ...
                                155 1,6 TS 16V `96
                                166 2,4 JTD `99
                                147 1,9 JTDm 8V `07

                                Comment

                                Working...
                                X